PANTAILEN ERABILERA. HITZALDI-SOLASALDIA HH-LH3 FAMILIENTZAT

2022-09-21

Azken urteotan pantailen erabilera asko igo da. Pantailek denongan duten eragina beldurgarria da, gero eta ikerketa gehiagok arreta hor jarri behar dugula agerian uzten dute. Eta haurren kasuan, egoera bereziki larria da, hazten ari diren ume horien garapenean pantailen eragina izugarria baita.

Guzti honi heltzeko, hitzaldi-solasaldi bat eskainiko dugu, Bidelagun elkartearen laguntzaz, HH-LH3 bitarteko haurrak dituzten familientzat.

Data: Irailak 28, arratsaldeko 18:00etan Aita Mariko Jangelan.

Ondoren programa osatuko dugu gainontzeko ikasle eta familiekin. Hemen informazio guztia.

KURTSO HASIERA 22-23

2022-09-02

Ikasturtea, Irailaren 8an hasiko da, eta ondorengo egunetan guraso bilerak egingo ditugu informazio guztia jakinarazteko.

Ikasturte osoko informazioa ikusi nahi izanez gero klikatu ondorengo irudian:

ZER BERRI 06 AMAITU DA IKASTURTEA

2022-07-07

Hemen duzue Zer Berri aldizkaria, Lubaki Guraso Elkarteak atera duen ikasturte honetako azkena.

Ohartzerako joan da ikasturtea eta COVID-19ak lekua izan duen arren, azken hilabeteetan badirudi normaltasuna nagusitzen hasi dela gure artean. Aurten eskolako festa antolatzeko beta izan dute gurasoek eta arratsalde ederra pasatu zuten haur eta gazteek festaren aitzakian. Oporretan murgildu aurretik, azken asteetan eskola publikoko guraso elkartearen bueltan izandako albiste esanguratsuenak bildu ditugu.

GIPUZKOAKO ESKOLARTEKO BERTSO TXAPELKETA

2022-06-16

4., 5. eta 6. mailako ikasleek Gipuzkoako Eskolarteko Bertso Txapelketan parte hartu zuten.

Bertan, 6. mailako Usoa Aramberrik eta 4. mailako Nere Segurolak aipamen berezia jaso zuten.

Atzo, ekainaren 15ean, izan zen sari banaketa Azpeitiako Basazabal Jauregian. Zorionak!!

JOLASASKE

2022-06-12

Jolastorduetako ekimena da JOLASASKE. Behintzat, horrela pentsatuta sortu eta abiatu zen.

Honen bidez, ikasleei gutxiengo arau batzuk jartzen zaizkie eta gainerakoa beraien autonomia, sormena, inklusioa eta hezkidetza lantzeko helburuetan oinarrituta dago.

ARGAZKIAK

ARAUAK ETA MATERIALA