LIBURUAREN NAZIOARTEKO EGUNA 2021: APIRILAK 23

2021-04-23

Nahiz eta haur eta nerabeentzako Liburu Eguna apirilak 2an izan zen; guk Apirilak 23an, Liburuen Nazioarteko Egunean, ospatzea erabaki genuen.

Era eta gai askotariko liburuak daude; baina liburu baten garrantzia pertsona bakoitzarentzat, zer den edo suposatuko duen horretan datza. Ostiral honetan, apirilak 23, Liburuaren Nazioarteko Eguna dela eta… Zumaiako Herri Eskolan egitarau hau aurrera eramango dugu…

JOLASTOKIAN ESPAZIO HEZITZAILE BERRIAK

2021-04-17

Jolastokiak espazio sinpleak edo talde kiroletako kantxekin osatuta egon dira; gaur egun, ordea, jolastokiaren funtzioa zeharo aldatu da.

Gure eskolako jolastokian txoko hezitzaile ugariz osatutako espazio berriak sortu dira eta horrek izugarrizko aldaketa suposatu du gure txikienentzat.

Hau guztia, Zumaiako Herri Eskolako Ekosistema Hezitzailearen oinarrian dago sortua, eta Ekosistema hori, geroz eta anitzago, eta hezigarriagoa bihurtzen joango gara etorkizunean ere. Ikasleen ongizatea eta garapen orekatua delako bilatzen duguna.

Aurretik izena eman behar da: zhe@zumaialhi.eus

ASTE SANTUKO OPORRAK

2021-03-25

Bihar, ostirala, martxoak 26, eguerdiko 13:00etan oporrak hartuko ditugu.

Apirilaren 14ean itzuliko gara. Ondo pasa!!!

MARTXOAK 8: EMAKUMEAREN NAZIOARTEKO EGUNA

2021-03-08

Martxoaren 8a dela eta, Zumaia, Getaria, Zarautz eta Orio herrietako ikastetxeek eta udalek, elkarrekin, berdintasuna landu, sustatu eta aldarrikatuko dugu. Gai hau ikasturte osoko lanketa den arren, martxoaren 8ari indarra emateko, berariazko lanketa egingo dugu gure ikastetxean.

Landutako Unitate Didaktikoak

Argazkiak