HH. AZAROAK 25

2020-11-25

Haur Hezkuntzatik hainbeste balioetan hezten eta hazten.

AZAROAK 25: INDARKERIA MATXISTAREN KONTRA

2020-11-22

Indakeria Matxistaren pandemiak txertorik bai? “Zure egia gure ardura” leloak jasotzen duen moduan, eta bide hori jarraituta, hau da, denon ardura izanda, galderari baietz erantzungo genioke: txertoa baduela, baina denon kontzientziazioa behar dela arazo larri hau gainditzeko. Zumaiako Herri Eskola, indarkeria matxistaren kontra, izan, esan, eta egunerokoan lantzen dugu gure eskolan.

Zumaia Herri Eskolako Egitaraua

Txikitatik hasita familietan, eskoletan eta gizartean, lan egiten badugu, agian egunen baten Indakeria Matxista bukatuko da.

Azaroak 25
12:00. Urola Kostako Hezkidetza Foroko kideen adierazpenaren irakurketa (ikastetxeak, Berritzegunea eta udalak batuta).

Informazio gehiago: https://baleike.eus/zumaia/1605701255987-indarkeria-matxista-guztion-ardura-dela-gogoraraziko-dute-datozen-egunetan

EUSKARALDIA 2020

2020-11-15

Aurten Euskaraldiaren bigarren edizioa izango dugu Azaroaren 20tik Abenduaren 4ra.

Lehen edizioan bezala, Zumaiako Herri Eskolak Euskaraldia giza-ekimenari atxikitzen da, hau da, euskara ulertzen dutenen artean, euskaraz aritzea bultzatu. Horrekin batera eskolan ez ezik, gure egunerokoan milaka era daude laguntzeko, baina egokiena Ahobizi edo Belarriprest izatea da, bakoitzak bere neurrira aukeratuz bata edo bestea. "GEHIAGO,GEHIAGOREKIN,GEHIAGOTAN"

Informazio guztia: https://euskaraldia.eus/es/

EZER EZ EZKUTATZEKO, ASKO BABESTEKO!

2020-11-08

Interneten erabilera ona sustatu eta txarren aurrean nola jokatu hausnartzeko Zumaiako Herri Eskolakoak Zibersegurtasunaren inguruko formakuntza batean izan gara.

IKTak inoiz baino erabilgarriagoak ditugun garai hauetan oso garrantzitsua da dituen arriskuez jabetzea.

BALIABIDE DIGITALAK: HEZKUNTZA ERRONKA BERRIA

2020-11-06

Ikasturte berriaren hasierarekin Ikaskuntza-irakaskuntza osatzen dugun komunitateak bi gauza argi geneuzkan: bata, ikaskuntza-irakaskuntza presentziala behar-beharrezkoa zela; eta bestea, baliabide digitaletan gehiago trebatu behar ginela, bai gure eguneroko irakaskuntza prozesuan erabiltzeko;  eta baita, beste konfinamenduren bat egonez gero baliabide digitalak ezinbestekoak zirelako.

Trebakuntza hori, Hezkuntza Komunitate osoan eman behar da: ikasleak, irakasleak, gurasoak.