Eskolaz kanpoko ekintzak

Taldearen helburuak:

• Neska - mutilen trebakuntza integralean laguntzea eta ikasleen garapenaren osagarri izatea, horretarako beharrezko hezkuntza eta giza baliabideak eskainiz.
  • Ekintzak euskaraz burutzea bere erabilera bultzatuz.
  • Haurrak euren aisialdian entretenitzeko eta ondo pasatzeko ekintzak eskaintzea.

2020/2021 ikasturteko eskaintza:

Ikasturte berezi honetan,eskolaz kanpoko ekintza taldea, Covid 19 aren egoera dela eta, zaintza zerbitzuarekin bakarrik aritu gara lanean.

2021/2022 ikasturteko eskaintza:

Hurrengo ikasturteari begira gaur gaurkoz, zaila egiten zaigu irailean izurriteari dagokionez izango dugun egoera aurreikustea. Hori dela eta, irailean, behin egoera aztertuta erabakiko dugu eskolaz kanpoko jarduerei berrekingo diogun ala ez. Dena den aurreko urteetan eskeini diren ekintzak hemen topatu ditzazkezue ideia bat egiteko: IKUSI ESKAINTZA 2019-2020

Bestalde, gai honi buruzko edozertarako LGEekintzak@gmail.com helbidera jo dezakezue.

Leire Osa

Itziar Bikendi