MAIATZAK 2: ESKOLA JAZARPENAREN (BULLYING) AURKAKO EGUNA

• 2022-04-27 |

INDARKERIA ERABILTZEAK AHULTZEN GAITU!

Denon eskubidea:  lasai eta onartuak sentitzea!

Denon betebeharra:  pertsonen arteko harremanetan indarkeriarik ez erabiltzea, gure nahiak eta beharrak era egokian bideratzea!

DENON EGINBEHARRA DA GIZARTEKO GAITZ HONEN AURKA JOATEA !

2015-16 ikasturtetik  Eskola  Jazarpenaren aurkako  eguna antolatzen dugu. Egun honetan, eskola komunitatean,  Eskola Jazarpena zer den ezagutzera eman eta jarrera aktiboa bultzatu nahi da.

ESKOLA JAZARPENAREN EZUGARRIAK

IKASLEEK EGINDAKO OLERKIA

ABESTIA: “JAZARPENIK EZ”

IKASLEEN FOROAN EGINDAKO DEKALOGOA

BIDEOAK

Ikasturtean zehar egiten diren prebentzio saioaz gain, astean honetan ekintza bereziak antolatzen dira. Hala nola

• Eskola jazarpenaren ezaugarriak aztertuko dituzte, zer den eta zer ez den bereizteko.
  • Talde dinamika desberdinak egingo dituzte edota bideoak ikusiko dituzte, sortzen diren emozioak aztertzeko.
  • Espresio bide desberdinak erabiliko dituzte Eskola Jazarpenaren egoeraz kontzientziatzeko.
  • Konpromisoak hartuko dituzte, Eskola Jazarpenaren aurka gaudela adierazteko eta gure arteko harremanetan TRATU ONA bultzatzeko.

ZER EGIN DEZAKEGU? ZER EGIN DEZAKAZU?

• Tratu txarren eta eskola jazarpenaren aurka zaudela argi azaldu.
  • Jazarpen egoeraren susmoa baduzu, hitz egin ezazu ESKOLAREKIN -TUTOREAREKIN.