EUSKARAREN EGUNEKO ARGAZKIAK 2021

2021-12-05

Gure Ekosistema Hezitzailean EUSKARA da enborra; beretik ateratzen baitira adarrak eta hostoak. Bera dagoelako gu baino lehenago lur honetan sustraituta.

Sustraiak diren bezala HHko eta LH 1mailakoek, Ahobizi eta Belarripresten bisita jaso zuten goizean goizetik, eta beraiekin, abestu, dantzatu eta ondo pasatu zuten. Arratsaldean, egunari bukaera emateko, herri kirolak izan zituzten.

Udaberriko eta udazkeneko fruituak, gerora Zumaian eta munduan barrena zabalduko direnak zuhaitzetan jaso genituen, eta ezpainetan eramango ditugu gure altxor preziatua EUSKARA: “Jalgi hadi mundura”.

HHkoen Aita Mariko argazkiak

LHkoen Sagarbideko argazkiak

ABENDUAK 3: EUSKARAREN EGUNA 2021

2021-12-01

Eguna zehaztu beharko dugu, Euskararen urteak eta mendeak zenbat diren ez baitakigu.

Zumaiako Herri Eskola “Denon etxea”, den moduan, Euskara zumaiar guztiona da. Euskaraz Bizi Nahi Dugulako: “Lehen hitza beti Euskaraz”.

Aurten ere Koronabirusa dela eta, ezingo dugu denok batera abestu eta bertsotan jardun; baina ikuskizuna ez da faltako egun berezi hau ospatzeko. Egoera eta eguraldiaren gainetik, EGITARAU ikusgarria prestatu dugu.

25 de NOVIEMBRE: DÍA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLENCIA MACHISTA

201-11-23

Zumaiako Herri Eskola se ha sumado al manifiesto o declaración reivindicativa aprobada por los centros escolares y ayuntamientos de Urola Kosta para el día contra la violencia hacia las mujeres. ¡Basta YA!
En nuestro marco de Ecosistema Educativo, actuamos día a día contra la violencia machista como valor recogido en el Plan de Educación del Centro.

He aquí la parte del Manifiesto que le ha tocado leer a la ZHE:

“¿PLAN SEMANAL DE ALIMENTACIÓN? NO ES TRABAJO!”

15-11-2021

Con el lema “¿PLAN SEMANAL DE ALIMENTACIÓN? NO ES TRABAJO!” la Asociación de Padres y Madres Lubaki ha organizado dos sesiones de conferencias:

Jueves, 18 de noviembre, a las 18:00h (En el comedor de Aita Mari)

Jueves, 2 de diciembre, a las 18:00h (En el comedor de Aita Mari)

Ponente: Aitziber Aizpuru (Nutricionista)

El objetivo de estas sesiones es aprender a preparar un plan de comida semanal equilibrado para las familias. La primera sesión será de carácter teórico y la segunda de carácter más práctico, en la que los asistentes a la charla presentarán sus propuestas para su casa y trabajarán sobre ellas.

Si tienes intención de asistir a la charla, escribenos a la dirección LGEjangelalantaldea@gmail.com.

ANIMATE!!!

Lubaki Guraso Elkartea

A FAVOR DE UNA EDUCACIÓN PÚBLICA VASCA: NO A LA PRIVATIZACIÓN

2021-11-03

Zumaiako Herri Eskola muestra su adhesión a la manifestación a favor de la EDUCACIÓN PÚBLICA VASCA que tendrá lugar el 6 de noviembre en Bilbao.

Lema de la manifestación: ¡POR UNA EDUCACIÓN PÚBLICA VASCA, NO A LA PRIVATIZACIÓN!